Sunday 9 October 2011

Sweet citati reći da je netko

Život je blagoslovio s toliko posebnim odnosima, koje su jedinstveni na svoj način. Vrlo često nailazimo i na osjetljiv trenutke u životu kada želimo reći nešto slatko, ali ne mogu dobiti pravo riječi. A uz slatko citati i izreke, svakako možete uljepšati dan vašeg ljubljene. Ovaj članak na kratke slatko citati reći nekome je posvećena svima vama, koji su bestowed s ljubavlju prekrasni ljudi. Sada je vaš red da oslikati svoje osjećaje za njih i donijeti da sladak osmijeh na lice
Slatki citati reći da netko poseban
Ako s nekim dijelite neke posebne stvari za podijeliti s osobom koja je prima, uključiti ih u navodnike. To će napraviti prekrasan utjecaj na vaš dragi jedan. Za posebne prigode kao što su rođendani, vjenčanja, obljetnice, možete pribilježiti slatko citati iz pjesama ili čestitki koje odgovaraju događaja. Sljedeće je popis od slatkog citati reći da netko vama ljubav:
Kada ste u ljubavi ne možete zaspati jer stvarnost je bolja od svoje snove. Dr ~ Seans
Prijatelja je blago.; Dragocjenija od zlata,: "Za ljubav zajedničko je neprocjenjivo, i nikad ne ostari. ~ Nepoznatog autora
Ljubav je poput sviranja klavira. Prvo morate naučiti igrati po pravilima onda morate zaboraviti pravila i igrati iz vašeg srca. ~ Nepoznatog autora
Volim te, a ne za ono što su, ali ono što sam ja kad sam s tobom. ~ Roy Croft
Potrebno je minutu da se sviđate nekome, kao što je sat vremena da netko i dan danas volim nekoga, ali to traje jedan životni vijek je zaboraviti nekoga.
Tamo gdje je velika ljubav, uvijek postoje želje.
Na dodir ljubavi, svatko postaje pjesnikom. ~ Platon
Neke od većeg stvari u životu su nevidljivi taj zašto što zatvorite oči kad ljubim, plakati, ili san ... Nepoznatog autora ~
Nemoj hodati ispred mene, ja ne mogu pratiti.; Ne hoda iza mene, ja ne mogu dovesti., Samo hoda pokraj mene i biti moj prijatelj. ~ Albert Camus
Ne voliš ženu zato što je lijepa, ali ona je lijepa zato što je volim. ~ Nepoznatog autora
Čovjek ne može razloga sa ženom koju voli, on brine o njoj previše. ~ Nepoznatog autora
Kao što mi rasti starije zajedno, kao što smo i dalje mijenjati s dobi, postoji jedna stvar koja se nikada neće promijeniti ...Uvijek ću čuvati pada u ljubavi s vama. ~ Karen
Ako je ikada postojala je sutra, kada smo zajedno ne .. postoji nešto što uvijek morate zapamtiti. Vi ste hrabrije od tebe vjeruju, jače nego vam se čini, i pametniji nego što mislite. No, najvažnija stvar je, čak i ako smo osim .. Uvijek ću biti s vama. ~ Winnie the Pooh
Ako živite biti sto, želim živjeti u biti sto minus jedan dan, tako da nikada nisam živjeti bez tebe. ~ Winnie the Pooh
Najbolji i najljepše stvari u svijetu ne može se vidjeti ili čak i dotaknu - moraju se osjetiti srcem. ~ Nepoznatog autora
Najbolja stvar o meni vam je. ~ Shannon Crown
Život u izobilju dolazi samo kroz veliku ljubav. ~ Elbert GreenHubbard
Prijateljstvo je uvijek slatka odgovornost, nikada prilika. ~ Nepoznatog autora
Ako sam te upoznao nikada, ja ne bih vam se sviđa. Ako nisam vam se sviđa, ja ne bih vas ljubav. Ako sam ne volim, ja ne bi propustiti. Ali nisam, ja ne, i ja ću. ~ Nepoznatog autora
Ljubav nikad ne znači da reći da ste žao. ~ Erich Sehgal (iz knjige Love Story)
Neke ljubavi traje cijeli život. Prava ljubav traje zauvijek. ~ Nepoznatog autora
Mi ne možemo učiniti velike stvari. Mi samo možemo učiniti malo stvari s velikom ljubavlju. ~ Majka Tereza
Vi svibanj preferirati da pročitate više o:, Slatka Citati iz filmova, Slatka Citati i izreke; Famous Love Quotes: Slatki i dražestan Love Quotes, a to je kompilacija slatko citati reći nekome, koje možete koristiti da vaš Posebne zna što mislite o njima. Nemojte kašnjenje u prenošenju poruka, ako je tako ste uzimajući priliku žaljenje u budućnosti. Ne postoji pravi trenutak kao takve da govore vaše srce i reći slatko citati da netko vam se najviše sviđa.

No comments:

Post a Comment