Thursday 2 February 2012

Duhovit Comebacks

Jeste li ikad bili u situaciji, gdje osoba stoji ispred vas ima upravo primetio o vaše kose, odjeću, ili izgled, a vi nije imao duhovit comebacks? Ne želimo Vam mogli misliti na noge i reći nešto pametno, smiješno da ga ponizi / nju, samo način na koji su učinili vama? Vjerovali, ili nije, gotovo svatko od nas je bio u takvoj situaciji jednom ili drugom trenutku. Život može biti značiti na puta gdje čini nas osjećaju da možda nekako možemo dobiti čak s ljudima koji su znače nam. Dakle, baš kao što opreza metoda (a ne medij uvrijediti drugima i baciti duhovit comebacks na nevine ljude), neka ¡ť s pogled na takvim turbulentnim vremenima kada očajnički potrebna duhovit comebacks i uvrede.
Duhoviti Comebacks for Girls
Djevojke, nemojte samo stajati kao jelen s upaljenim svjetlima usmjere na vas. Uzmi kontrolu i pokušajte ne čekati zauvijek da zapravo govoriti onima 1000 duhovit comebacks i uvrede ste bio mišljenje od u leđa vašeg uma. Jer vremena se ne možete sjetiti bilo kojeg uvreda, ali li željeli biste imali, ovdje je porinuti u pravom smjeru. Pročitajte više na duhovitim jednom liners.
Ako vam netko uvrijedio (oko apsolutno išta možete zamisliti), vratiti s:; Jeste li na lijekove za to? (I onda malo potrazi klimanje dolje); Pitajte ga / nju ...Da li uvijek maska ​​uvrede s humorom? ... I čekati njihov odgovor ako oni imati bilo koji. ; Nježno pogladiti na njegovu / njenu rame i pitati, Očito ste pod stresom. Ima li išta mogu učiniti? ; Za puta ste upravo ne možete uzeti ga više ...Ne postoji cjepivo protiv glupost. ; Suradnik jednostavno neće ostaviti na miru? Pokušajte ovo: Naravno, volio bih vam pomoći ... sad, na koji način ste došli u? ; Li ljudi problema o Vašoj vanjski izgled? Učinite vaš protivnik zbunjeni i ošamućen s, Mi smo tako podjednako u nekim načine, mi nismo? ; Pesky student samo ne ćete ostaviti na miru? Evo kako ćete dobiti još: Vi puni šest-paket, ali nedostaju plastične stvar držati ga svi zajedno. ; Osim # 7: Svatko tko vam rekao sebe biti jednostavno nije mogao vam dao lošije savjet ... ; Okrutno riječi za uvredu: Čuo sam da ste promijenili your mind. Dakle, što ste učinili s pelena? ; Annoying susjed? Zašto ne skliznuti u nešto udobnije ... kao koma. ; Witty Comebacks da Pick Up Lines
Kada želite vratiti sve neželjene pozornosti na stranke ili noćnom klubu, duhoviti comebacks ljudima može biti vrlo korisno. Svrha iz sljedećih comebacks i primjedbe koje želite premjestiti pozornost od sebe da je tip (e) koji inicirala razgovor. Pročitajte više o tome kako biti smiješno.
Čovjek: Osjećam se kao da sam si vidio negdje prije. , Žena: Aha, što je razlog zašto ne idem na mjesto više.
Čovjek: Reci, nisu sreli smo i prije?; Vi: Da, I'm glavu Nurse na VD klinici.
Man: Vi miris tako dobro. Što je to?Ti: To se zove 'Sapun ". I'm guessing oni nemaju da gdje ste dolaze iz.
Čovjek: Bio sam zadivljen, ako će ići sa mnom negdje ovoga tjedna?; Vi: volio bih izaći s vama, ali moja omiljena komercijalni je na TV.
Man: Hej! You're obličje lijepo. Želite li to hang out?Ti: Čuo sam da si bio ženskaroš. Oni uzeti jedan pogled na vas i umrijeti od šoka.
Čovjek: Ja sam imao moj oka na vas. Mogu sam kupiti te drugu piti?Ti: (Sve što trebate učiniti je dati veliki provalija i pogled na vrijeme. To će ga shvatiti da mu pokupiti linije nije učinila ništa na vas)
Čovjek: Želite li vratiti na moj mjesto ili tvoje?; Vi: Pa, ne znam. Will dvoje ljudi stane pod stijenu?
Čovjek: Da li mislite da ja mogu dati vam buzz?Ti: Moj broj je u imeniku.; Čovjek: Kako ću ga pronaći? Ja uopce ne znaju vaše ime.; Vi: Možete ga pronaći u knjizi kao dobro.
Za dodatnu pomoć s duhovitim comebacks, idite na:; jedan linijski brodovi, kako biti duhoviti, Funny Witty Kratki Izreke, Sada znam da su neki duhoviti comebacks su malo preko vrha, ali očajan vremena zahtijevaju očajne mjere. Ubuduće, vi ste u takvim trenucima grozan, ne stidljiv daleko od bacanje bilo koju od ovih duhovitih comebacks i uvrede na njih.

No comments:

Post a Comment