Saturday 4 February 2012

Silly pitanja

Ah! Silly pitanjima. Oni su ljutiti neke, golicati neke, humor neke ljutnje neke, ali (davanje u na kliše ovdje), "Love ih '...Mržnja em '.. svakako ne može ignorirati em '. " Blesav pitanja su ovdje za stvarno jako dugo. Vi mislite da nema prostora za blesava pitanja na inteligentan razgovor, ali bih biti u krivu. Tko kaže da će se dijaloški razgovor ili mora uvijek biti samo inteligentan, smislene i insightful? Može se blesav previše. A ako ste stvarno probati i razmišljati o tome, potrebu za odbaciti i ignorirati glupo pitanje kao "nepotrebna preusmjeravanja / distraction ', može biti vaš prvi instinkt ... ali ako mislite vratiti na njega, da je glup pitanje zapravo će mislite.
Dakle ovdje je onih glup pitanja onda, danak. Let's pregled neki od najboljih glup pitanja.
Nedotupavan pitanja koja bi vam se čini, zašto je zgrada zove zgradi kada je već izgrađen? , Zašto ne McDonald's prodaje hot-pse? , Zašto je to da svi vozite brže nego li se smatra idiot i svi vozite sporije nego što je kreten? : 'Ako pro con su suprotnosti, ne bih suprotno od napretka be kongresa? , Zašto grožđa okus miris način je to kad stvarna grožđe ne okus ili miris išta slično. ; Je to na primitivan gluhe osoba za razgovor (znak), s ustima punim hrane? ; Ako je lezbijka se seksa s drugim ženama ali nikada s drugim muškarcem se još uvijek smatra djevica? , Da li oni imaju riječ rječnika u rječniku? , Možete li san ako si slijep? , Kada Ateisti ići na sud, oni moraju se zakleti na bibliju? ; Može li životinje počiniti samoubojstvo? , Što učiniti kad vidite ugroženih životinjskih koja se jede ugroženih biljnih? ; Kako može nešto biti novi i poboljšan? ako je novo, što je to poboljšanje na? , Ako smijeh je najbolji lijek koji je idiot koji je rekao da su 'umrli smijeha "? , Ako je ćelav čovjek radi kao kuhar u restoranu, da li oni moraju nositi mrežica za kosu? , Može li kratko razgovarati osoba dolje na viši osobi? ; Li zatvor autobusi su izlazi za nuždu? , Zašto je to zove smiješno kost, kada ako ga pogodio, to nije smiješno uopće? , Da li Kinezi dobili Engleski izreke tetoviran na njihova tijela? , Zašto su svi o Harryju Potteru čarolije na latinskom jeziku i ako su engleski? , Što su Grci kažu kad nešto ne razumijete? ; Što ljudi u Kini zovu njihove dobre ploče? , Kako biste znati kada ste izvan nevidljive tinte? , Nakon što jesti, da li amphibians morati pričekati sat prije izlaska iz vode? ; Čija okrutno ideja je bila da se stavi "S" u Lisp riječi? , Zašto se cigarete prodaju na benzinskim crpkama gdje je pušenje zabranjeno? , Što je besplatan dar? Nisu svi darovi besplatno? ; Pročitajte više o glupa pitanja pitati ljude.
Glup pitanja da upoznaju Netko
U žaru trenutka i hitnost da se upoznaju druge osobe, ponekad na kraju molba stvarno glup pitanja. Uvjerite se sami. , Jeste li ikad zamislili svijet bez hipotetske situacije? , Zašto ljudi govore o 'girlie "stvari, ali nikada boyie" stvari? ; Ako sneezed na računalu, bi li se virus? ; Li abeceda pjesme i Twinkle, Twinkle Little Star imaju isti napjev? , Zašto ste pravedan probati pjeva dvije pjesme gore? : 'Ako Pinocchio "Moj nos je o rastu, on laže ili govori istinu? ; Zašto vaš nos pokrenuti i noge miris? ; Ako osoba pati od amnezije, a zatim je bio izliječen će se sjetiti da su i zaboravili? ; Što OK zapravo znači? , Što je došao prvi, plod ili narančaste boje? , Možete li puhati balon gore pod vodom? , Ako se osoba s višestrukim ličnostima prijeti samoubojstvo, da je smatra talac situacije? , Ako se krava smijali, mlijeko bi se iz nje nos? ; Silly pitanja pitajte svog djevojka
Koristite ove dobro i oni samo mogu dobiti neki pčelica bodova ...! , Osim što je seksi, što vi zarađujete za život? ; Kavu? Tea? Ja , Ti si iz Jamajke? Jer Jamajka 'n mene ispucan babe', ako je ljubav slijepa, zašto je rublje tako popularni? ; Mogu li pročitajte svoj Majica in brail? , Što je sa svim tim krivuljama? I meni bez kočnice! , Ja sam ovisnik o yes, a Alergičan sam na ne. So Što to će biti? , Imate li opekotina od sunca ili si uvijek ovako vruće? Ti kažem kladiti da 20 $ ja vam mogu poljubiti bez koristeći moj usne. Ona kaže, Bet je na. Vi joj poljubac onda reći, ja izgubio. ; Pročitajte više o slučajnim pitanja pitati djevojku.
Glup pitanja pitajte svog dečka
Kat ga s tim ... on ne misli da si glup. Nema šanse! , Ja nisam sebi osjećaj danas, mogu li se osjećate? , Mogu li imati sliku od vas, tako da mogu pokazati Santa ono što ja želim za Božić? , Imate li Band-Aid? Ja sam koljeno kože kad sam pala vas. ; Sam osjećaj malo off danas. Želite li na mene red na? ; Poljubi me ako sam u krivu, ali ne danas nedjelja. (Ali, naravno, nije). ; Pročitajte više o glupa pitanja pitajte svog dečka.
Možda ćete također htjeti pročitati te:; Smiješni vicevi, Funny kvizovi Pitanja i odgovori, ne morate raketna znanost da bi na dnu stvari, ponekad blesava pitanja će učiniti trik sasvim dobro. Kako ih koristiti pravo i gledati zabava ćete odmotati.

No comments:

Post a Comment