Friday 10 February 2012

Rođendan Rhymes

Rođendan ima posebno mjesto u svakoj od naših srdaca. To je dan kada smo ušli ovoga svijeta i to je dan koja označava koliko slavne godine završili smo na ovoj planeti. Kao i svaka ide po godini nova sjećanja su dodane na prethodne. Djeca oduševljeno čekati njihove rođendane doći, jednostavno zato što je jedan dan u godini u kojoj su sve oči uprte u njih, a ne spomenuti i zabave i uzbuđenja uključenih u rođendansku proslavu i darove koji slijede. Datum rođenja pjesme, rime rođendan, rođendan pjesme, itd. dodati razveseliti prilikom. Let's imaju pogled na neke rime rođendan.
Sretan rođendan Rhymes
Blagoslovi rođendan
Umjesto brojanja svijeće,; Ili rovašenja godina; Promatraj vaš blagoslov sada, kao svoj rođendan približava., Uzeti u obzir posebne osobe; Tko si ljubav i tko njega,, i ostali koji smo obogatili svoj život, samo time što postoje.; Razmislite o sjećanjima; Prolazak godina ne može nikada mar,, iskustva veliki i mali, da ste napravili tko si., Još jedna godina je sretna dar,, pa smanjiti svoj kolač, i reći, umjesto brojanja rođendane, a ja računati blagoslovi svaki dan!
- Joanna Fuchs
Jednostavna pjesma rođendan
Jednom godišnje ću dobiti priliku, da ti poželim rođendan razveseliti.; Raduje me nema kraja da kažem,, želim vam još jedan veliki godini., Pa sretan rođendan ti (ime),, od sveg srca., I neka vaše dobrim vremenima množenje, Till oni lete grafikon!
- Karl Fuchs
Kids Birthday Rhymes
The Birthday Krava
Sretan Mooday vas,, Sretan Mooday za vas., Sretan Mooday, Dragi Yooday,, Sretan Mooday za vas!
- Anonimno
Sretan rođendan mi!
__1st Name__ __last name__ ima rođendan., Hip, hip, hura živio!, A na nju tortu, ona je _ svijeće., Što je sretan dan!, S lisnato lisnato tu, I lisnato lisnato tu,, ovdje lisnato, postoji lisnato, Svugdje lisnato lisnato; __1st name__ __last name__ ima rođendan., Hip, hip, hura živio!
- Anonimno
40. Sretan rođendan Rhymes
Rođendan Iznenadite
Sretan rođendan, ko bi mislio?, Unutar kutije, pogodite što sam donio!, Siguran sam da će vam se svidjeti, više kao što dobi, Ti su u fokusu, na sredini pozornice.
Svih ovih godina, sjećanja stvorili,, nisam izabrati, mi jednostavno smo povezane., Znajući, poput leđa moje ruke,, Sjetite se vremena, smo igrali u pijesku?
Ja ga podići sebi, odluka je bila jasna,, Nakon što ste ga vidjeti, Ja sam očekivao Cheer!, Znam da ćete ih je potrebno, na Adventures,, unutar okvira, novi set proteza!
- Martin Dejnicki
Dob i smijeh
Sretan rođendan, ste ne uzimajući stare, ostati u igri, to nije vrijeme odustati., Bore i sijede kose, samo su novi izgled, a, bezbroj iskustva, trebali pisati u knjizi.
Rođendan je rijetko, ozbiljan prigodom, pokušajte ne da se to, kao što su d-dan invazije., Smijeh i šale su na pomolu,, zaliha robe gore na oba, a sve preko noći.
- Martin Dejnicki
Funny Rođendan Rhymes
Mladi u srcu
Sretan rođendan mladi u srcu,, toliko desetljeća, gdje početi?; Energijom, kao što je to ružičaste zeka, Ti bi nas pogled lijen, da nije smiješno!
Nikad ne završava stara škola načine; Ispunjen priče, kako bi se iznenaditi!; Slušanje je izgubila s godinama,, Vi pripadate na kazališnim pozornici.
Ako ste uspjeli zaboraviti,, Mi ćemo vas podsjetiti, zar ne uzrujavati.; Sretan rođendan mlade u srcu,, Smile s radošću, ti stari fart.
- Anonimno
Nepažljiv rođendan
Ja sam te poznate već neko vrijeme,, kada govorimo, što mi osmijeh.; Poseban prijatelj, ja ću vjerojatno držati,, ako me kupiti, cool džip.
To je tvoj rođendan, gotovo sam zaboravio,, Searched on-line, you kupili čučanj., Nadam se da ne okrenuti sve gorko,, budući da nikad nisam bio malodušan čovjek.
Ja skoro prestati, pisanje ovoga stiha,, um je prazan, to je prokletstvo., Uskoro, svoj party će biti ovdje; Ako sam se probuditi, sigurno ćete se pojaviti.
- Anonimno
Pročitajte više na:; Funny Pjesme rođendan; Kako reći Sretan rođendan na različitim jezicima, rođendanska karta Poruke, Rođendan Pozdrav Izreke; možete zapisati bilo koji od gore navedenih rođendan rime bilo na rođendan karticu ili na banner i staviti ga u sobi. Ako možete igrati glazbeni instrument ili pjevati, a zatim biste mogli pjevati pjesmice na vaše voljenima. Osnovna stvar je da vaš volio jedan osmjeh!

No comments:

Post a Comment