Thursday 22 September 2011

Depresivno Izreke

Depresija je jedna od najčešćih ljudskih emocija koja je izražena u više navrata. Neuspjeh bilo koje vrste dovodi do depresije što je sasvim neizbježno čak i za najteže puno. Samo onaj koji ide temeljito fazi života može osjetiti stvarnu bol i ljutnju. Međutim, postoje neke Velike depresije navodi se da će pomoći osobi razumjeti ovu situaciju i također mu pomoći da se iz nje brzo. Depresivno također citira bi se ljudi razumiju surovom stvarnošću života u bolji način. Slijedi zbirka takvih citati o depresiji. Pročitajte više na tužnu citati.
Depresivno Izreke
Evo nekih stvarno depresivno tužno navodi da može učiniti tužno ili skup razmišljanja!
Suze su se često teleskop kojim ljudi vidi daleko u raj.; ~ Henry Ward Beecher
Tajni izvor humora sam po sebi nije radost, nego žalost. Nema humora na nebu.; ~ Mark Twain
To je lako zamisliti načine budućnost može ružno i depresivno. To je teže, ali vrijedan truda, zamisliti vjerojatna načine možemo učiniti ga bolje. ; ~ Stanley Schmidt
Zidovi gradimo oko nas da bi tuga se također čuva u radosti.; ~ Jim Rohn
Možete izliječiti od depresije, ako svaki dan započnete s prva stvar u jutro da razmislite kako ćete donijeti radost pravi da je netko drugi!
Depresija je hrani je vijek ungrieved and nepomirljivi zaboli.; ~ Penelope Sweet
Za sve tužno riječi jezika i olovke, najtuznije je to, 'To bi moglo biti.'; ~ John Greenleaf Whittier
Tu je ništa više nego što je depresivan da sve i još uvijek osjeća tužno.
The najgorčijeg suze proliti iznad groba su na riječima lijevo neizrečeno kao i za djela lijevo poništiti!
Sad ljudi ne vole sretan, a sretan tužan, brzo razmišlja trijezan i bezbrižan zauzet i marljivog.; ~ Horacije
Obično kad ljudi su tužni, oni ne rade ništa. Oni su samo plakati nad svojim stanjem. Ali kad se naljute, donose o promjeni.; ~ Malcolm X
Depresivno Love Quotes
Izgubljene ljubavi ili nedostatak to je također jedan od istaknutih razloga za tugu ili depresiju. Ovdje su neke depresije citati na izgubljene ljubavi.
Ljubav počinje s osmjehom, raste s poljupcem, a završava sa suza!
Postoji jedan sam bol često se osjećaju koju nikada nećemo znati jer je uzrokovan odsutnost od vas.
Ljubav može ponekad biti magije. , Ali čarolija može ponekad ... samo biti iluzija.; ~-Javan
Ona nikada nije saznao koliko sam pokušao - sva tuga držala me slijepa. Ona nikada nije saznao koliko sam plakala - konopa tako zbijeno na noć koja je umrla ...; ~ Seether - voljeti
Milijuna riječi ne bi li vratiti, znam, jer sam pokušao., Niti bi se milijun suza, znam jer sam plakala.
Mrzim, volim - uzrok tome, biti poput vas pitati mene, a ja ne znam, ali osjećam 'tis tako, i ja sam u agoniji.; ~ Catullus
Nema veće tuge nego prisjetiti u bijedi vrijeme kada smo bili sretni.; ~ Dante
Jeste li ikada primijetili da je najgori način za miss je netko kad su desno pokraj vas i nikada ne možete ih imati?
Bolje da si nikada susreo u snu, nego probuditi i posegnuti za ruku da ne postoji.; ~ Otomo No Yakamochi
Pročitajte više na:; Slavni Sad Izreke, citati o životu Sad; Sad citati o ljubavi: "Ovo su neke od tužno i depresivno citati. Oni možda pomogao da razumijete situaciju i potaknuti vas, da biste dobili preko njega. Jedna uvijek se očekuje da će dobiti tijekom ovog jadno stanje u što kraćem roku. Kao jedan od najpoznatijih rekao je Cynthia Nelms ide:
Nitko ne brine ako ste jadni, tako da kao što bi i biti sretni!

No comments:

Post a Comment