Friday 23 September 2011

Sućut Izreke

Nikada nije lako izraziti sućut za smrt nekoga tko je tuguju za nekog dragog. Nikad ne mogu znati što je prava stvar za reći je i to je situacija koja se može neugodan i nespretan. To je razlog da je većina od nas imaju tendenciju da se stavi izvan pisanje sućuti poruku ili upućivanja poziva. To može uzrokovati ucviljen biti povrijeđeni i ljutiti i izazvati ih da vjeruju da ti nije stalo. U takvoj situaciji, važno je napisati riječi suosjećanja koje mogu pomoći osobi i dajte im do znanja da vam je stalo te su s njima u teškim trenucima. Sućut citati o smrti i gubitka drage osobe uključene u ove simpatije poruka će im pomoći da prolaze kroz teške faze u njihovom životu. U ovom članku, mi smo pokušali na popis neke sućut navodi se da vam mogu pomoći napisati simpatije poruka za nekoga briga za.
Sućut Izreke
Simpatija citati ne moraju biti duboko filozofski ili čak i duhovno. Oni trebaju biti umirujuce i ublažiti bol da se osoba osjeća. Osoba ne želi izbrisati svoje drage nečijeg sjećanja, ali izbrisati bol koju je on ili ona se osjeća. Ovdje su neke sućut citati o smrti, koje mogu biti uključeni s rukom pisane simpatija kartice.
Anđeli su uvijek u blizini onih koji tuguju, šaputati im je da svoje voljene su sigurne u Božje ruke. ~ Eileen Elias Freeman
On je govorio i koji je rekao da su grobovi su odraz anđela. ~ Henry Wadsworth Longfellow
Onaj koji je otišao, tako da smo već njeguje svoje memorije, ostaje s nama, više moćan, štoviše, više prisutna nego živi čovjek. ~ Antoine de Saint-Exupery
Oh srcu, ako treba reći da je duša propadne kao tijelo, odgovor da je cvijet grebena, ali sjeme ostaje. Kahlil Gibran ~
Iako smo žalosti zbog gubitka našeg prijatelja, drugi su radosni susret s njim iza vela. ~ John Taylor
Kada su žalosni gledati opet u svom srcu, a ti ćeš vidjeti da u istini ste plače za ono što je bio svoj užitak. Kahlil Gibran ~
U noći smrti, nade vidi zvijezde, i slušanje ljubav može čuti drhtaj krila. ~ Robert Ingersoll
On čuva na pravi dobar humor je znak; Društveni protok užitak je plima:, on nikada nije napravio čelo gledati tamno,, niti izazvati suzu, ali kada je umro. ~ Thomas Ljubav Peacock
Uz ono što je duboko devotedness o jao, ja sam plakao tvoja odsutnost - o'er and o'er ponovno, Misleći na tebe, i dalje tebe, do misao rastao bol, i sjećanja, kao kap koja, danju i noću,; Falls hladno and neprekidan, nosio moje srce udaljeno! ~ Thomas Moore
Za smrt nema više od okretanja od nas su od vremena do vječnosti. William Penn ~
Sućut citati za gubitak članova obitelji
Ako je osoba žalosti smrt voljene osobe, a posebno član obitelji, kaže nešto samo konzole da ih se može činiti besmisleno. S obzirom evo nekoliko sućuti citati za gubitak majke i oca i sućut citati za gubitak sina i kćer koji mogu pomoći da ih zapamtite članova njihovih obitelji sretnijim vremenima.
Suze su ponekad neprimjeren odgovor na smrt. Kad je život živio u potpunosti iskreno, sasvim uspješno, ili samo potpuno je ispravan odgovor na smrt je savršen interpunkcijski znak je osmijeh. ~ Julie Burchill
Oporavak od smrti tvoje majke se ne radi o zaboravljajući, radi se o osjećaj pravo za pamćenje. ~ Anonimni
If ruže rastu u nebo, Gospodine, molimo vas pokupiti hrpu za mene.; Njima mjesto u mom majčinom naručju, i recite joj oni od mene.
joj kažem da je volim i propustiti nju, i kad ona pretvara u osmijeh,, Mjesto poljubac na njezinu obrazu, A njezin držite neko vrijeme.
Because prisjećajući joj je lako, a ja to učiniti svakodnevni,, ali tu je bol u mom srcu, da nikada neće otići. ~ Anonimni
Oni držimo najbliže naša srca nikada doista nas napustiti. Oni žive u dobroti oni dijele i ljubav koju; donijeli u naše živote. ~ Anonimni
Umrijeti oštro gorak, no ideja da umrijeti bez živio je nepodnošljiva Erich Fromm ~
Kao što su plesali u svjetlu s radošću,, Volim te podiže. Kao što brušenog protiv, ovaj svijet tako nježno, da nas podiže. ~ Ring TC
, Od oca, kada dijete umre, budućnost umire, da dijete kada roditelj umire, umire prošlosti. ~ Red Auerbach
Sućut citati iz Biblije
Za mnoge ljude, smrt od volio jedan, čini ih okrenuti prema Bogu i duhovnosti. Postoje mnoge biblijske stihove koji mogu pomoći osobi nositi s gubitkom voljene osobe.
A On je rekao da me,, moje milost je dostatna za vama, jer vlast je usavršen u slabosti, većina rado, Dakle, ja će radije hvaliti o mojoj slabosti,, tako da je moć Krist živjeti u meni. ~ 2 Korinćanima 0:09
Jahve je pastir moj, a ja ne želim. On gradi mi se leći u zelenim pašnjacima, on me vodi u uz još uvijek vode. On restoreth duša moja, On me vodi u u stazama pravednost njegova imena svoga. Da, premda sam prošetati kroz dolinu sjeni smrtnoj, ja ću strah nije zlo, jer si sa mnom ... ~ Psalam 23
Od kraja zemlje ja pozivam da kada moje srce je slab,, me dovesti do stijene koja je viša od mene ~ Psalam 61:2
Gospodin je moja stijena, a moja tvrđava, i moj izbavitelja, moj Bog, moja snaga, u koga sam uzeti utočište, moj štit, i rog spasenje moje, i moj visok zvonik. ~ Psalam 18:02
A ovo je volja onoga koji me posla, da ću izgubit će nitko od svega što mi je dao, ali da ih uskrisim u posljednji dan. Za moj Očevu volju je da svatko tko gleda u Sina povjeruje u njega, imat će život vječni, i ja ću ga uskrisiti u posljednji dan. ~ John 6:39-40
Ne dopustite da uznemiruje vaše srce. Povjerenje u Boga, povjerenje u mene također. Po mom domu Oca su mnoge prostorije, ako to nije tako, ja bih vam rekao. Ja ću tu da pripremi mjesto za vas. A ako odem i pripremi mjesto za vas, ću se vratiti i uzeti vas da se sa mnom da vam svibanj također biti gdje sam ja. Znate putu do mjesta gdje ću. ~ John 14:1-4
'U trenu, u tren oka, na posljednju trublju. Za zatrubit će, mrtvi će se ustanu, i mi ćemo se izmijeniti. Za kvarljiv mora se odijevate s neraspadljivost i smrtni s besmrtnost. Kad je kvarljiv je odjeven u neraspadljivost, i smrtno with besmrtnost, tada je rekao da je pismeni će se ostvariti: Smrt je progutala u pobjedu. Gdje je, smrti, pobjeda je tvoja? Gdje je, smrti, je tvoj žalac? The Sting smrti grijeh, snaga je grijeha Zakon. Ali, hvala Bogu! On nam daje pobjedu po Gospodinu našem Isusu Kristu. ~ 1 Korinćanima 15:52-57
Pročitajte više o; Simpatija Izreke, Funeral Pjesme, Nadati se ovih sućut navodnika će vam pomoći napisati iskreno suosjećanje poruke za osobe tugovanje zbog smrti voljene osobe i pomaže mu shvatite da ste s njim ili njom u ovo vrijeme žalosti. Dakle, sljedeći put da se pitate što bi pisati na simpatije kartice, te citati sućut vam mogu pomoći izraziti svoje emocije.

No comments:

Post a Comment