Tuesday 27 September 2011

Ljubav SMS poruka za djevojku

Kada su izvan riječi, SMS poruke je ono što dolazi na svoj pomoći! Pogotovo za ljude u ljubav. , Jer ne mogu izraziti svoje osjećaje svakodnevno, međutim, tu je potrebu da neka druga osoba zna da ih ne vole. To je kada proslijediti slatko SMS poruke na djevojku ili dečka. Sljedeće je lijep zbirka ljubavi SMS poruka za djevojku. Ovisno o njezinu raspoloženju, možete slati poruke smiješno tekst djevojku ili ljubavnim porukama to djevojka!
Slatka ljubav SMS poruka za Girlfriend
Pitala sam Boga za ruže i on dao mi je vrt. Molim Boga za kap vode i on dao mi ocean. Pitala sam Boga za anđeo i dao mi vas!
Ljubav se ne radi o pronalaženju pravo osoba, ali stvaranje pravih odnosa. It's ne o tome koliko ljubavi imaš u početku, ali koliko volite izgraditi do kraja, jer ljubav je sve što postoji.
Nisam siguran što život može vam donijeti. Ja sam ne siguran ako ne snova. Nisam siguran što je ljubav može učiniti. No, siguran sam da o jednoj stvari. Volim te.
Ja ću ti posuditi moje rame za vas plakanje, moje uši za slušanje, moje ruke za vas držati, moje noge ići s tobom, ali ja ne mogu vam posuditi moje srce jer je već pripada vama.
Vjerujem da je Bog iznad vas stvorili za mene ljubavi. Je li ti ubrao iz svih ostalih, jer je znao ID volite najbolje!
Ljubav je dva srca kuca kao jedno.
Pada u ljubavi s tobom je druga najbolja stvar na svijetu ... Pronalaženje vam je prvi!
Ljubav ne čini svijet ide okrugli, to samo čini vožnja isplati.
Nikada ne žuriti u ljubavi jer nikada ponestane. Neka vole biti jedan kucati na vrata, pa do trenutka kada početi padati, znate da je vaš osjećaj sigurno.
Ljubav ima svoje uspone i padove, svoje twists i okreta. Ljubav ostavlja vas boli, uči vas dok ste naučili, pa čak i ako ljubav traje tako dugo, uvijek vas vodi tamo gdje pripadate.
Ako sam mogao preurediti u pismo, ja bih stavio U sam i zajedno.
Između jučer tisuća i milijun sutra, postoji samo jedan danas, a ja ne bih dopustio taj dan proći bez rekavši da je to vas - I LOVE YOU.
Ljubav se ne radi o pronalaženju pravo osoba, ali stvaranje ispravan odnos.
Ako ja umro ili otišao negdje daleko bih napisati svoje ime na svakom zvijezda tako svatko mogao pogledati gore n vidjeti vas znače svijetu za mene.
When Dolazi noć, pogled na nebo. Ako vidite pada zvijezda, nemojte čudi zašto je, samo da želite. Vjerujte mi, to će doći istina, jer sam to učinio i ja sam te pronašao.
Jednog dana ćete me pitati: Što više važno za vas, meni ili svoj život? bolesni reći moj život, a vi ćete otići i ostaviti čak i bez znajući da ste mog života.
Ako ljubav su se oporezuje, ja bih biti najviši porezni obveznik, ne možete kupiti ljubav ... , ali možete platiti jako.
Ljubav možete dodirnuti samo jedan put ali to može trajati za vrijeme života.
Ako sam peni za svaki put sam mislio na tebe, ja još uvijek bih vam nedostajati, ali barem bih biti bogat dovoljno da dođete i vidite!
Love je kada ne želite ići na spavanje jer stvarnost je bolja od san.
Teško je naći nekoga koga istinski volim, mnogo manje pronaći nekoga tko te voli koliko.
Žene slušati glazbu jer su u ljubavi. Muškarci slušaju glazbu jer žele zaljubiti.
Izgubila sam suzu u moru i dan mi je je dan ja prestanem da te volim.
Ljubav je poput rata ... Lako početi ... Teško do kraja.
Vi ne možete oženiti netko živjeti. Vi se oženite osoba koja se ne može živjeti bez.
It's ne o tome koliko ljubavi imaš u početku, ali koliko volite izgraditi do kraja.
Ljubav je kao leptir. To ide gdje se svidi i dopadne gdje to ide.
Pročitajte više na:
Slatki SMS poruka Pošaljite Djevojka; flirty SMS poruka - SMS Zbirka Flert, Love Quotes: "Ovo su neke od najboljih ljubavi SMS poruka za djevojku. Ove poruke su sigurni da vaša djevojka pada u ljubavi s vama i opet, pa držati SMS!

No comments:

Post a Comment