Monday 2 January 2012

Sarkastičan Izreke

U jednom trenutku ili drugi, ljudi imaju tendenciju da koriste sarkazma kako bi izraziti prezir ili nenaklonost prema određenim pitanjima ili neke druge ljude. It luke ideja koja je slična ironije i stoga se može smatrati primjere ironije. Na primjer, vaš prijatelj vam daje mali komad čokolade jesti i kažete: 'Wow, to će mi sati da završi ovu stvar!' Evo, postoji element humora, koja daje kritiku manje agresivni ili manje offensive izgled. Sarkazam ne fokusira na značenje što je rečeno, ali to predstavlja drugi tumačenje zvučnika namjere, kao što je prikazano u gornjem primjeru. Nije da se produljiti ovu raspravu dalje, evo nekoliko sarkastičan citati i izreke, dodirivanje nekih važnih dijelova života.
Sarkastičan citati o ljubavi
Ponekad trebam nečemu što se možete pružiti: Vaše odsutnosti. - Ashleigh Brilliant
Ja se osjećam tako jadno, bez vas, to je gotovo kao da imate ovdje. - Stephen Bishop
Marry me i nikada neću gledati na drugom konju! - Groucho Marx
Ljubav: privremeno ludilo, izlječiv sklapanjem braka. - Ambrose Bierce
Svaki put sam pogled na tebe sam se žestoke želi biti usamljen. - Oscar Levant
Marge, ti si lijepa kao princeza Leia i pametna kao Yoda. - Homer Simpson
The četiri najvažnije ključne riječi u svakom braku ...Ja ću obaviti jela. - Nepoznat
Brak je romantika u kojoj junakinja umre u prvom poglavlju. - Cecilia Egan
Brak nema garancije. Ako je to ono što tražite, otići živjeti s akumulatora. - Erma Bombeck
Ljubav je vatra. Ali, da li se ide na toplo srce i spaliti kuću, nikada ne možete reći. - Joan Crawford
Ako je ljubav je odgovor, možeš li preformulirati pitanje. - Lily Tomlin
Love je odgovoriti, ali dok smo čekate odgovor, seks nameće neke prilično dobra pitanja. - Woody Allen
Veliko pitanje ... što nisam bio u mogućnosti odgovoriti na ... je, što ... ne žene žele? - Freud
Dečki su kao psi. Oni se uvijek rado vraćaju. Dame su poput mačke. Vikati na mačka jednom trenutku. . . Oni su otišli. - Nepoznati
Pročitajte više na sarkastičan jedan linijski brodovi.
Sarkastičan O Citati Djelo
To bi moglo izgledati kao da sam radiš ništa, ali na staničnoj razini, stvarno sam dosta zauzet. - Nepoznati
Mislim da me Smithers picked zbog moje motivacijske vještine. Svatko kaže da oni moraju raditi puno teže kada sam okolo. - Homer Simpson
Radim teško, jer milijuni blagostanje ovise o meni! - Nepoznat
Ponekad kad sam reflektiraju natrag na sve ja pijem pivo osjećam sram. Tada sam pogled na staklo i misle o radnicima u pivovari i sve svoje nade i snove. Ako sam ne pije pivo, one bi mogle biti bez posla i njihove snove bi se razbili. Onda kažem sebi, to je bolje da pijem this pivo i neka njihova snova nego biti sebičan i brinuti o mojoj jetre. - Nepoznat
Volim raditi, to me fascinira! Ja mogu sjediti i gledati na to satima. - Nepoznati
Ja sam trenutno zauzeta, dajte mi par minuta da se frustriran i onda ću se vratiti k vama. - Nepoznati
Moram raditi prekovremeno na poslu, umjesto trošenja vremena sa svojom ženom i djecom, što je ono što ja želim. - Homer Simpson
Filmovi su jedini bijeg iz naporan rada i obitelji ... No djelo. - Homer Simpson
Oh, mrziš tvoj posao? Zašto ne kazes? Tu je grupu za podršku za to. To se zove sve, a oni susreću u baru. - Drew Carey
Svoje živote u rukama muškaraca nije pametniji od tebe ili ja, mnogi od njih nesposobni noobs. Znam to jer sam radio zajedno s njima, nema kuglanja sa sobom, gledao ih mimoilazi me više za promocije vrijeme i opet. I ja kazem ... This smrdi! - Homer Simpson
Evo više o sarkastičan izreke o životu.
Funny Quotes sarkastičan
Je kao loše kao što misle i oni su van kako biste dobili. - Nepoznati
Zaključak je mjesto gdje ste je dobio umoran od razmišljanja. - Nepoznat
Ne vjeruj ništa što krvari 5 dana a ne umiru. - Nepoznat
Živjeti na Zemlji je skupo, ali to ne uključuje besplatan put oko sunca. - Nepoznati
Sex na televiziji ne može povrijediti osim ako ne pada off. - Nepoznati
A Narcista je netko bolje gleda nego što jesu. - Gore Vidal
Koliko ljudi ovdje imaju Telekinetic ovlasti? Podignite ruku. - Emo Phillips
Svatko tko je rekao da budete sami nisu mogli dati vam bilo koji gori savjet. - Nepoznat
Ako želite napraviti pita od jabuka od nule, morate najprije stvoriti svemir. - Carl Sagan
100.000 spermija i vi bili najbrži? - Nepoznat
Možete biti ono što želite, međutim, u vašem slučaju vjerojatno biste trebali cilj niska. - Nepoznati
Ako volite nekoga postaviti ih besplatno. Ako se vratiti, te ih zapalio. - George Carlin.
Nabavite neki više na sarkastičan citati o životu.
Pa ti neki sarkastičan citati o odnosima kao što je ljubav i brak, neki o radu i neke smiješne one previše. Prije nego što sam odjaviti, ti dečki mora biti previše dobar u bacanju sarkastičan linije. To je razlog zašto je otišao kroz cijeli članak! Wink!

No comments:

Post a Comment