Saturday 21 April 2012

Key Zaglavi u zapaljenja

Gotovo svaki alternativni dan u mom životu, ja uspio zemljište u hrpu nevolja, ponekad čak i bez koračni iz moje četiri zida. Čak iu normalnim dosadan dan, moje avanture počinju sa razbijanje plinski štednjak gumb, pogrešnog električni zakona uzimajući moj auto key zaglavi u paljenje. Posljednji nastojati skoro me stajati propustiti važan sastanak kojem su mi mjeseci za postavljanje. Budući da moj auto ključ za paljenje problema saga nije nova, Sam bio uzimajući prilično koristi za stalne probleme mojih 2005 Malibuu, ali ja još uvijek nisu predvidjeli uzimajući zaglavi u moj auto i bore se s tipkama koji je u fazonu da se ili početak osuditi automobil ili da se od tamo. Sa slomljena ključ u paljenje, ja scurried dobiti neki pomoć koju sam našao tek nakon stavljanja poziva na popravak tip.
Key Zaglavi u zapaljenja problem riješen
Nakon stjecanja neke stručnosti u ovom području kroz prve ruke osnovi, moj savjet za supatnici je ovo:
Ključa upravo je zaglavi, nije razbijena, ali ne za zaključavanje automobila ...; U situacijama poput ovih, tu bi moglo biti problema s zakretač mehanizam, što znači da imate izlet na servis u spremištu za vas. Nabavite ovaj problem riješiti odmah, jer to bi moglo značiti da je vaš smjene zakačiti je iz reda, što može povećati šanse za uvođenje zračni jastuk se u lice, uzrokujući ozbiljne ozljede.
Problem u paljenje, ključne zaglavi i nemam pojma što učiniti o tome ..., Prije nego što pritisnete gumb za paniku i početak cussing, uzeti dubok dah, a zatim izdahnite. Sada, kada se hladi, samo okrenuti volan lijevu ili desnu stranu. Ako se kreće, onda dobro za vas. Ali ako ne, to vjerojatno znači da sustav zaključavanja u volan je oštećen. Za to možete jednostavno okrenuti volan suprotnom smjeru kotačima automobila. Većinu vremena, automobili su isključena s kotačima okrenuo na suprotnim smjerovima, što čini ključ zapeti u zapaljenja zbog pritiska na volan. Kad tlak je pušten iz stup upravljača, klik može čuti i ključ je izdana. Pročitajte više na ključ za pokretanje zamjenu.
Key zaglavi u paljenja, motor počinje ali ne ide unutra sve na putu za zaključavanje automobila ..., Jedan od vjerojatni uzrok može biti zagubljen kabela u stupu upravljača. Možete guraju gore kabel malo po posegnuvši ispod ploče s instrumentima. To bi trebalo riješiti problem ključ za paljenje neće okrenuti. Ako ne, onda to uzeti kao znak molba za pomoć od stručne osobe.
Ponavljajući problem ključnih uzimajući zaglavi u paljenje, ona počinje ali se ne zaustavlja, a radi samo nakon messing s njim oko sat vremena ...; Korijen mnogih paljenja automobila ključnih problema posebno u neispravnih ili stare automobile, leži u samom prekidač paljenja. Paljenja prebaciti ima jednostavan mehanizam iza njega. Kada je tipka pritisnuta u paljenje, zatvara petlja u mehanizmu. Tu bi moglo biti labav žice ili labave gumb iz individualnog stanovanja, koja se sprječava dolazak na OFF poziciju. Pročitajte više o igniton prebaciti probleme.
Broken ključ u paljenje, nemamo cijeli dan čekati za bravara da dođe na svoje spašavanja ..., Ponekad, za proizvodnju automobila tvrtke pokušati smanjiti na njihove gubitke čineći neispravan ključ ili to može biti čak i svoje obična glupa sreća što ste završili sa slomljenim tipke za paljenje. Izaći iz takve 'iz plave' nezgoda, uvijek imajte pri ruci kliješta. Koristite kliješta da izvadi ključeve automobila iz paljenjem, ako ih možete vidjeti slomljena dio. Ako je slomljena key unutar paljenje nije vidljiv, a zatim se superglue i staviti ključ glave do zaglavi dio, držite ga za nekoliko minuta i onda samo ga vući od tamo.
Key zaglavi u paljenja, motor ne počinju, ne zaključavanje i nitko od gore navedenih ideja rada ..., Strpljivo čekati za pomoć stići. To bi moglo koštati nogu, ali to bi bilo vrijedno toga da se to pregledati i popraviti strane stručne osobe.
Pročitajte više na, popravak automobila, auto problemi; paljenja Uključite zamjena, nadamo se, ove prijedloge o 'ključ zaglavi u paljenje' problema će raditi za vas. Kao za mene, morao sam platiti težak iznos riješiti moj auto nevolje i na kraju, to je bio vrijedan Internet.

No comments:

Post a Comment