Sunday 22 April 2012

Pjesme o životu

Život. Ono što živimo. Ono što nas hvata nenadano. Ono što nas prolazi. ; Život. Bit svega života. Sanjanja i vrištanje. Preispitivanja i odgovaranja.
Sve što osjećamo, sve što nam je činiti - biti život, široko nazvao. Fizički i psihički. Čista i krivotvorena. "Pjesme o životu 'izgleda poput apt način da se govori o životu u cjelini. Što znači, što to znači, gdje nas vodi, gdje se potoci. Sve. Sve to i još mnogo toga, nadam se da ću odgovoriti kroz ove liste pjesme o životu. Pa ići naprijed i dati ga čitati i vidjet ćete na što mislim o ovim pjesmama o životu. Pročitajte više o pjesme o životu.
Pjesme o životu i odrastanju
Sinonimi? Pjesme o životu i odrastanju? Vjerojatno, da ... možda ovaj popis će proliti svjetlo. , 16 ide na 17 ~ Sound of Music, Sweet Sixteen ~ Hillary Duff, sedamnaest ~ Janis Ian; Live Like You Were Dying ~ Tim McGraw; Gledanje Scotty Grow ~ Bobby Goldsboro, nadam se da ćete Ples ~ Lee Ann Womack, to je bio Vrlo Good Year ~ Frank Sinatra, Grow Up ~ Simple Plan, ostati mlad ~ Patty Griffin, Baby Girl ~ Sugarland, Seasons In The Sun ~ Westlife; Noć prije Life Goes On ~ Carrie Underwood, Forever Young ~ Rod Stewart, kad sam Je Četiri ~ Jeffrey Lewis, ja sam sada odraslih ~ potrazi za srećom, a mi smo tek započela ~ Carpenters, kroz godine ~ Kenny Rogers, moje kćeri odrastanja ~ Bill Engvall, kad god se sjetite ~ Carrie Underwood; Sjećate li se vremena ~ Michael Jackson, a danas ~ Smashing Pumpkins, vidio sam Bog Today ~ George Strait, Život je Autocesta ~ Rascal Flatts, letjeti poput orla (u budućnost) ~ Steve Miller Band, nemojte brinuti o Stvar ~ SHeDaisy; Vrijeme My Life ~ Green Day; Fotografija ~ Nickelback; Moj Oh My ~ The wreckers, Ne zaboravi me ~ Simple Minds, nepisani ~ Natasha Bedingfield: "Ovo su posebni Times ~ Christina Aguilera:" Ovo su dani ~ Natalie Merchant, gospodin Blue Sky ~ Electric Light Orchestra, mjesto u ovom svijetu ~ Taylor Swift, neću Back Down ~ Tom Petty, ne Blink ~ Kenny Chesney, We are the champions ~ Robbie Williams & Queen; Sjeti se When ~ Alan Jackson, jedini put ~ Enya; Pročitajte više na pjesme o odrastanju.
Pjesme o životu se teško
Što ne bi bilo u životu, ako ne i za neke čestice tuge i patnji? Gdje bi potreba da se bori teže dobiti sreća dolazi od onda? Neke pjesme o životu biti previše teško, za vas možda? Možda oni će imati učinak čišćenja:; Jučer ~ The Beatles, to je tako teško reći zbogom ~ Boyz II Men, Po Ljudi ~ Bill Anderson; rudara Kći ~ Loretta Lynn, Opet i opet ~ Jewel, ne čudi ~ Daughtry , Kako si mogao Angel Break mom srcu ~ Toni Braxton, to je težak život ~ Queen; Visoki Pamuk ~ Alabama; Lifeline ~ Papa Roach, kićenu ~ Dolly Parton, pouka ~ Alicia Keys; Alive ~ Pearl Jam Ti wouldn 't Know ~ Hellyeah, običaj Back Down ~ Tom Petty, Night Wish ~ Nemo, loš dan ~ Daniel Powter, Running Down a Dream ~ Tom Petty, nemojte reći ni riječi ~ Sonata Arctica, pjesme o životu mijenja
Život mijenja iskustvo ...Mature i tako dalje i tako dalje. ; Mature (Prijatelji zauvijek) ~ Vitamin C, tamo ide moj život ~ Kenny Chesney; 100 godina ~ Pet za borbu; Trčanje ~ No Doubt, a ja ću se sjećati ~ Madonna, "Amazing Grace" pjeva ~ Judy Collins, moje stare načine ~ dr. Pas, Smells Like Teen Spirit ~ Nirvana, Ministarstvo ~ NWO, Everybody's Promjena ~ Keane, Wind of Change ~ Škorpiona; Que Sera ~ Doris Day, pročitajte više na soul glazbi.
Jesu oni dobri? Ove pjesme o životu? Nadam se da su bili. Također se nadam da ćete nastaviti pregledavanje kroz njih za inspiraciju i snagu ili možda tek tako.

No comments:

Post a Comment