Thursday 19 April 2012

Popularni Pogrebne Pjesme

Gubitak nekog dragog ostaje svjež i nezaliječene za dugo vremena, čak i zauvijek, za neke ljude. Takav gubitak ostavlja veliku prazninu u životima onih koji brinu i propustiti prisutnosti preminulih. Samo nekoliko dana leđa, vas zadovoljiti vrlo dragi prijatelj od tvoje i imaju ugodan razgovor o nekoliko važnih i glup stvari u životu. Kako će vaše srce vjerujem da je ovo vrlo prijatelj, koji je nasmijao i napravio veselo s vama, ležala tiho i ravnodušan, čak i kada pokušate razgovarati s njim? Casting oči oslanja na njegov miran i mirnom lice, daje vam maleni nalet nade da će otvoriti oči i reći: 'Hej prijatelj, nisam ostavljajući tako brzo! " No, kako vrijeme prolazi dalje, vidite nada umire malo po malo, i umrijeti za ono što sudbina je odlučila za svoje najdraže pal. Takav je tijek života. To čini vas zadovoljiti određene ljude i učiniti ih postao bitan dio vašeg života. Oni su postali tako bliski da se nikada ne može zamisliti da ih gubi, ikad. Ali onda ...
Kratak svijeća; oba kraja gori; beskrajne milje, jedan autobus kotač okreće, prijatelj dijeliti usamljen puta, stisak ruke i jedan gutljaj vina, tako reći glasno i neka to prsten, a mi smo svi dio od svega; Budućnost, sadašnjost i prošlost, Fly na ponosne ptice; Ti si besplatno na zadnji. - Charlie Daniels.
Ovdje je popis nekih popularnih pjesama Pogreb će vam pomoći da kroz ovo teško vrijeme i govoriti za bol srca i agonije na gubitak vaše najdraže dragulj! ..
Najbolji Pogrebne Pjesme; Dan bez kiše - Enya; All Things Must Pass - George Harrison, uvijek gledati na svijetle strane života - Eric Idle, uvijek on my mind - Elvis Presley, Amazing - Alex Lloyd, A kad umrem - Blood znoj i suze, Angels - Robbie Williams, jer si me volio - Celine Dion, Bittersweet Symphony - Verve, Blowin 'in the Wind - Bob Dylan, most preko Troubled Water - Simon i Garfunkle, Bright Eyes - Art Garfunkle; Bury Me Deep u ljubavi - THE Triffids; Bury My Body - Al Kooper, By My Side - INXS, ne mogu plakati dovoljno teško - Williams Brothers, Candle in the Wind - Elton John, Smrt nije kraj - Bob Dylan, Don't Fear žeteoca - Blue Oyster Cult, Forever Young - Bob Dylan, Pogreb za prijatelja - Elton John, Gone Too Soon - Michael Jackson, Goodbye My Friend - Linda Rondstadt; Goodbye My Lover - James Blunt, Goodbye's (najtužniji Word) - Celine Dion, Green Green Grass of Home - Tom Jones, Holding Out za Hero - Bonnie Tyler, a ja mogu jasno vidjeti sada Various Artists, a ja pratit će vas u mraku - Smrt kabina za Cutie, ako sutra nikad ne dolazi - Ronan Keating; Besmrtnost - Bee Gees, Knockin 'On Heaven's Door - Guns' n Roses, Lean On Me - Bill Withers, neka bude - Beatlesi, Memory - Barbra Streisand, jutro Broken - Mačka Stevensa, Majka mi nedostaješ - John Tesh, Dalia Reid i Leroy Ried; My Immortal - Evanescence, Jedan dan u isto vrijeme - Elton John, samo je dobro umrijeti mlad - Billy Joel, jedini put - Enya, molimo vas Release Me Let Me Go - Engelbert Humperdink, Trčanje u raj - Choirboys; Pijesak i voda - Bet Nielsen Chapman; Spremanje Molitva - Duran Duran, izmaknuo - Avril Lavigne, dima dospije u oči - THE plate; Netko bdije nad Me - Hilary Duff, Negdje Over the Rainbow - Various Artists, Duh u Sky - Norman Greenbaum, Stairway to Heaven - Led Zeppelin, Suze na nebu - Eric Clapton, a dug i navijanje ceste - Beatlesi, Gospodnja molitva - Il Divo, Ruža - Bette Midler, oluja sada Više - R. Kelly, tamo ćete 'll biti - Faith Hill, ima mjesta za nas - Various Artists, Nezaboravno - Nat King Cole, Mi ćemo ponovno sastati - Vera Lynn; When You're Gone Avril Lavigne, koja želi živjeti vječno? - Kraljica; Wish Me Luck As You Me Wave Goodbye - Gracie Fields, Sa ili bez tebe - U2, you'll never walk alone - Gerry i Srčani; Nakon toga popis nekih od najpoznatijih i najpopularnijih pogrebnih pjesama, ovdje je popis nekih popularnih himni vam svibanj želite uzeti na znanje.
Popularni Pogrebne Hymns; All Things Bright i lijepa; Aleluja pjevaju Isusa; Prije završetka dan; Blest su čista srca, Gospodine i otac čovječanstva, Bog je naša pomoć u dobi prošlosti; Velika je tvoja vjernost; me voditi O Ti veliki Otkupitelj, kako slatko ime Isusa, "Ja sam kruh života; u nebeskom trajan Ljubav, Kum Ba Yah (dolaze ovdje); vodi nas Nebeski Otac nas vodi; Lord Of Sve nade; Loves otkupiteljsko djelo, Make Me kanal svoj mir, Bože moj Prihvati My Heart Na današnji dan, sad Zelena diže Blade, Isuse ja obećali, O ljubavi koja neće pustiti mene Idi, Pohvala My Soul Kralj Neba; dan si dao, a King Of Love My pastira; Gospodnji pastir moj, tu je zelenom brijegu, tu je Otkupitelj; Što prijatelja imamo u Isusu; Kad sam Ankete i čudesno Križa; će Vaše sidro čekanje, ostati kod mene, sve na putu Moj Spasitelj me vodi, budi moj vid, jer živi, ​​Blago osiguranja, Licem u lice s Kristom mome Spasitelju, najljepša od svih na zemlji pored; Velika je tvoja vjernost, vodič me, O Ti veliki Otkupitelj, koliki si; Kako slatko ime Isusa Zvuči, ja sam na čekanju za svitanje, imam i Pastira, a ja čuo Isusov glas reći, ja znam da moj Izbavitelj živi, ​​I Stand Zaprepašteni u prisutnosti, a ja promatrati izlazak sunca, ali pjevat ću ih čudesno priče, besmrtan, nevidljiv, Bog samo mudar, u nebeskom Ljubav trajan, u slatko uskoro, Isus je sve na svijetu za mene, čak i Isus voli me, Ljubavi Božje, da me kanala svoga mira; sada thank svi mi, Bog naš, Isuse, ja sam obećao O ljubav koja ne Hoćeš Let Me Go, Hvala, dušo moja, Kralj Neba; Dan ti dade, Gospodine, je završena, The King of Love My pastira, a post Čvrsto Križa, tu je Green Hill Far Away; Tvoja se slava, uskrsnuo, conqu'ring Sina; Bogu biti slava; Kad sam Ankete Divnije Križa; Kada Roll zove Up Yonder; Hoće li Vaše sidro čekanje; Pročitajte više na:; Hymns pogrebne; Pjesme za Pogrebi, Pogrebne pjesama; Da zaključimo, evo nekoliko kršćanski pogreb pjesama:; vapiti Isus - treći dan Zbogom za sada - Kathy Troccoli, nostalgičan - MercyMe, mogu samo Zamislite - MercyMe; No More Pain - Point of Grace, on hoda Njezina početna stranica - Mark Schultz; brifingu za uspon - Terry Scott Taylor, Sve što sam pitati - Marilla Ness / St. Louis Jesuites, sve moje suze - Julie Miller ili Emmylou Harris; Branitelj - CeCe Winans, Ples s anđelima - Monk i Neagle, kraj moje putovanje - Harry Stewart, ići svjetlo Vaš svijet - Kathy Troccoli; Idi Ostalo High On That Mountain - Vince Gill with Patty Loveless i Ricky Skaggs; Sretan Everafter In Your Eyes - Ben Harper, Kako mogu pomoći You Say Goodbye - Patty Loveless; ću ustati - Chris Tomlin, Isus Upamti me - Taizé, Jacques Berthier, samo u Bogu - John Michael Talbot, s nadom - Steven Curtis Chapman Ti svibanj želite saznati više o:; Pravilno Pogrebne ruho, Biblija stihovima Pogrebi; katolički sprovod čitanja, Odlučivanje o savršenom jedan među svim tim popularnim pogreb pjesme može biti teško u najboljem slučaju. Međutim, ići po svoj izbor i ozbiljno misli. Ako ste organiziraju pogrebnih usluga sa strmim iskrenost i predanost, onda ništa neće ići po zlu.

No comments:

Post a Comment