Saturday 28 April 2012

Tlak ulja Slanje jedinica

Motor probleme imaju svoj izvor u toplinu i trenje uzrokovano između njegovih pokretnih dijelova. Postoje dvije glavne metode suzbijanja protiv napada na performanse motora, a oni su podmazivanje i hlađenje. Podmazivanja postiže opskrbu naftom koje se stalno podmazuje motor ležajeva i drugih pokretnih dijelova. Pritiskom ulja slanje jedinica je dio mehanizma nafte koji se koristi uz kolosijek za nadzor motora ulje razinama. Propust je tlak ulja slanje jedinica može oštetiti praćenja i povratni mehanizam koji kontrolira razinu ulja u motoru. Nizak tlak ulja naznaka iz mjerač pritiska ulja slanje jedinice zajedno sa sličnim signala iz senzora pritiska ulja, može dovesti do isključuje motor odmah ako je vaš automobil, motor se prati od strane ECU (Engine Control Unit).
Pritisak ulja slanje jedinici curi van, može dovesti do lažnih izjava niskog tlaka ulja. To je razlog zašto je najbolje da se razina ulja provjeriti odmah, ako nadzornu ploču svjetlo za naftom svjetla manometar gore. U slučaju da je razina ulja pritisak je normalan i tlak ulja slanje jedinica što ukazuje na nisku razinu, to je potrebna zamjena. Zamjena posao nije da je teško skinuti na svoje vlastite. Ja objasniti kako možete promijeniti vaš tlak ulja slanje jedinici na vlastite u sljedećem odjeljku.
Kako promijeniti ulje tlaka Slanje jedinice?
U slučaju pritiska ulja slanja kvara jedinice, to je poželjno da ga zamijeniti u najkraćem mogućem roku. Ovdje sam pružaju generički postupak za mijenjanje ulja pritisak slanje jedinice. Posebni detalji za vaš pojedini model automobila će se razlikovati. Pogledajte odgovarajuće Hayne priručnik za specifične pojedinosti vezane uz vaš automobil model.
Bez posla popravak automobila je moguće bez prave alate pri ruci. Ono što će vam trebati za taj posao su sljedeći:, ključ, set; ½ Inch utičnice i ratchets, podni priključak, teflon trake, Jack stoji, New tlak ulja slanje jedinice (prikladan za vaš model automobila), neka mi se početi s uljem tlaka slanje uputa zamjensku jedinicu.
Pritiskom ulja slanje jedinica lokacija će biti blizu filter za ulje. Pogledajte vaš automobil priručnik za točnu lokaciju. Morat ćete podići vozila na dizalicu i utičnica zalaže za taj posao. Provjerite je li automobil dobro podržan i uravnotežena na priključak stoji pred tobom ići naprijed.
Prije nego što išta učiniti, isključite akumulator automobila negativan terminal. Potražite filter ulja prvi koji će vas dovesti do pritiska ulja slanje jedinica mjesto. To je uređaj u obliku u obliku cilindra sa žice prilogu. Ova jedinica se obično navojem u blok za montažu automobila. Smješten u blizini, bit će inča dugo senzor za tlak ulja svjetlo sa povezani žicom.
Prva stvar za učiniti je ukloniti električne veze su napravljene na pritisak ulja slanje jedinice. Morat ćete stisnuti priključnicu na jedinici za otključavanje i ukloniti električni priključak. Vi ćete biti u mogućnosti to maknuti ga povlačenjem off rukom. Budući da je slanje jedinica navojem u, morat ćete uklonite ga pretvarajući ga s odgovarajuću veličinu ključa. Uključite satu dok ne popustiti rukom i ukloniti ga.
Prije nego što instalirate novu jedinicu na mjestu stare, na prijedlog je da zamotate teme sa teflon trakom kako bi se spriječilo curenje. Warp oko tri revolucije oko sužava niti slanja jedinice. Tada možete početi utvrđivanju slanje jedinice pažljivo stavljajući ga u utor i okrenite ga pažljivo rukom prvi. Zatim pomoću ključa, možete ga stegnuti smjeru kazaljke na satu dok se ne uklapa udobno. Ne pritišćite jako, dok zatezanja kao niti mogao dobiti oštećena na taj način. Zatim ponovno električne konektor i spojite akumulator. Uz to, vaš posao je učinio, a vi sigurno može smanjiti vaš automobil dolje.
Pročitajte više na:; Najbolji filtar za ulje, curenje ulja za popravak, promjenu ulja troškova; zamijeniti naftu Pan, kao što vidite limenke, zamijenivši jedinica tlak ulja je jedan od najjednostavnijih radnih mjesta popravak automobila. Briga takvih manjih automobila problema na vrijeme može spriječiti veliki auto popravke u budućnosti!

No comments:

Post a Comment