Saturday 3 December 2011

Nema Yard? Započnite Zatvoreni Garden prozoru

Za nekoga poput mene, koji žive u stanu može biti frustrirajuće jer ljubav sam u vrtu! Ove godine, s vremenskim biti tako lijepa, ja sam jednom bio bolan imati vrt svoj i prokletstvo mog nedostatka prostora dvorištu. Zatim je došao k meni: zašto ne staviti neke biljke u mom prozoru?
Svatko mogu rasti lijepe biljke, pa čak i svježe povrće ako su spremni staviti u napor! Evo nekoliko osnovnih koraka da biste dobili ste ga počeli:
Jedan korak - Lonci i spremnici
A prozoru good vrt počinje s dobrim prozora lonac ili spremnik. Ono što je važno bilo koji kontejner, da li je fancy kupljenih vrste ili jedan od vas napraviti sami od sić ili soda boce, je pravilno drenaža. Voda ima odvod od dna, inače će bazen i uzrok svih vrsta problema za vaše biljke. Kupio sam neke dugo plastične posude, izbušene rupe na dnu, i stavi neke plasticne poklopce na dnu uhvatiti vodu kao što kanalizaciju. Također sam pronašao neke prekrasan lonci okrugli plastični na Target koji imaju dno ladice prikupljanje vode koja je prijenosnih. Do sada je, moj biljke su ih voli!
Korak dva - Dodajte potting tla
Ključ je ovdje da koristite stvarni potting tla. Ne koristite tla koja je namijenjena redovitim vanjski vrt koristiti, jer mogu sadržavati kukce ili druge jeziv-crawlies da bih vjerojatno radije ne donijeti u svoj dom! To ne treba biti fancy ili super skupo zemljište, samo pazite da torba kaže potting tla!
Treći korak - Dodajte Biljke
Na ovom mjestu u sezoni preporučujem kupnju male biljke koje su već počela, za razliku od sjemena. Bilo trgovini koja prodaje materijal vrt će vjerojatno imati neku vrstu vrta centra postavljena tijekom proljetnih i ljetnih mjeseci, a većina ih prodati širok izbor cvijeća, voća i povrća. Ako bih radije sjeme biljaka, slijedite upute na pakiranju kao i svaka biljka ima svoje jedinstvene potrebe.
Za povrće, lisnato povrće i bilje učiniti najbolje, pogotovo ako nemate posebno sunčan prozor staviti ih u. Ako ste avanturističkog, te mogao probati rajčice ili krastavce, no oni će zahtijevati neke dodatne rasvjete. Što se tiče cvijeća, odaberite raznolikost koja čini dobro u djelomičnom hladu. Ako imate kućne ljubimce, osobito mačke, provjerite je li vaše biljka nije otrovna! Rajčica Listovi su otrovni za mačke, tako da imam mina u vješanje plantaže ne mogu postići.
Korak Four - Dodaj hrane ili gnojivo
Budite sigurni da ne koriste previše puno! Možete prehraniti svoje biljke, tako da koristite samo što je potrebno. Upravo sada, ja sam eksperimentiranje s zamorac gnojivo. Znam da zvuči čudno, ali ja imaju četiri zamorci, a ja stvarno bih naći neki koriste za svoje poo budući da postoji toliko toga!
Korak Pet - Mjesto u prozoru
Ako imate jug ili istok okrenut prozoru, mjesto vaše biljke tamo. Ako ste poput mene i vaš jedini izbor je sjever okrenut prozoru, možda ćete morati dopuniti malo sunčevog svjetla vi dobiti sa rasti svjetla od neke vrste. Držite prozore otvorene za ventilaciju, odnosno kako bi osigurali svoje biljke dobiti pravilan protok zraka, koristite oscilirajuće ventilator postavljen na niske ili srednje.
Korak Šest - dodajte vodu i gledati kako rastu!
Ovo je zabavan dio, naravno! Budite strpljivi, i podesiti koliko vode vaše biljke je potrebno. Neke biljke su thirstier od drugih! Lako, iako netočan, test staviti prst palac ili dva prema dolje u tlo. If je tlo vlažno, ti si dobro. Ako je suho, onda vrijeme je da izbiti kanticu za zalijevanje. Boca sprej može biti dobar za Magli lišća, također, kako bi se osiguralo oni su uzimajući dovoljno vlage.
To su samo osnove, naravno. Ćete želite istraživanja različitih vrsta biljaka i njihove idealne uvjete prvi tako da možete prilagoditi svoj okoliš skladu s tim. Sadnja u zatvorenom prostoru je vrijedno truda, ako se mene pitate. To nije samo zabavan hobi, ali to ublažava ljubomora osjećam svaki put kad sam hoda prošlosti kući s preslatko vrt!

No comments:

Post a Comment