Saturday 17 December 2011

Sekretarica Pozdrav

Većina kućanstava plain imati telefonsku sekretaricu pozdrave da je zvuk vrlo monoton kad netko zove. No originalnost, nema odbljeska i apsolutno nema snage, zapravo ne napraviti stvari bolje za pozive. Nontheless, ne morate da se zaglavi s takvim dosadno i beživotno sekretarice pozdrave. Vi svakako možete pretvoriti vaš dom, ured ili mobitel pozdrave u sladak pozdrav sekretarica. Ovisno o tome kakvu vrstu poziva dolaze i gdje ste ih prima, i vi možete zabaviti odabiru smiješno ili ozbiljno pozdrave sekretarica. Sljedeći pozdrave će vam pomoći odlučiti ili vas inspirirati u obzir prilikom odabira jednog (ili više) govorne pošte za sebe.
Funny sekretarica Pozdrav
Želite li zadržati stvari svjetlost i jednostavna, a čineći vaš pozive smijati kad se čuti tvoj pozdrav? Bacite pogled na ove top 10 najbolje sekretarica čestitke koje će vam pružiti upravo to. Pročitajte više o smiješne govorne pozdrav.
Čestitka 1: Prije nego što napustite poruku, želio bih postaviti pitanje. Kako netko može držati Dork u neizvjesnosti? Ostavite mi poruku a ja ću se vratiti k vama na taj jedan.
Čestitka 2: Bok! Ovo je (vaše ime). Ja sam ne u trenutku., Ako ste telefonske tvrtke, Poslao sam novac već., Ako ste moj narod, mogao te molimo vas pošaljite mene neki novac?; Ako zovete o mom financijsku pomoć, nisi mi dao dovoljno novca.; Ako ste prijatelji moji, vi dugujete mi nešto novca., Ako si djevojka, nevermind prethodne teatralnosti, imam dovoljno novca.
Čestitka 3: 'A "označava akademicima,' B 'stoji za pivo. To su tek jedan od razloga zašto nisam ovdje. Ostavite poruku, bit ya!
Čestitka 4: Hej, to sam ja. Ja sam doma, ali stvarno pokušava izbjeći netko mi se ne sviđa. Dakle, ako ste ostavio mi poruku i ja zar ne zove natrag, onda je vjerojatno vas.
Čestitka 5: Vi ste dosegli (naziv) obitelji. Ne možemo odgovoriti na vaš poziv odmah. Pa zašto ne ostaviti svoje ime, dob, spol, visina, težina, broj telefona, kratke poruke, vaš broj socijalnog osiguranja, broj kreditne kartice, koliko djece imate, vaše majčino djevojačko prezime, alongwith datum i vrijeme nas zove. A ako ste preživjeli ovu poruku i još uvijek sluša, vaša poruka bolje biti važno.
Čestitka 6: Bok! (Duga stanka) Zašto se ne želiš reći što sada?
Čestitka 7: Bok, nismo doma u ovom trenutku. Ako želite prodati nam nešto da mi ne treba zapravo, start govorenje sada i objesi nakon što se oglašava zvučnim signalom. Svi ostali, molim govoriti nakon zvučnog signala i objesi nakon što ste učinili.
Čestitka 8: imam amneziju i ne može doći na telefon u ovom trenutku. Osjećam glupo govori svima da mi ne znamo. Pa zašto ne zaboravite o ostavljajući svoju originalnu poruku, i umjesto toga reci mi svoje ime i nešto važno o sebi. Hvala puno.
Čestitka 9: Pozdrav, ovo je (vaše ime). Ja se ispričavam za ne uzimanje vaš poziv odmah. Ostavite mi poruku i pričekajte s vašim telefonom dok ja mogu nazvati.
Pozdrav 10: JA napokon je dobio sekretarica. Ali kako to beskorisno stvar radi? AAH, gumb za snimanje koje sam već pritisne. Svjetlo je na. Pitam se zašto stroj ne radi ispravno? Pitam se što ovaj gumb ovdje radi ....
Za dodatnu pomoć s sekretarica pozdrav, idite na:; Funny sekretarica Poruke, Funny glasovne pošte; Stručni sekretarica Pozdrav
Za ured ili potrebe rada, poslovne sekretarice pozdrave su potrebi. To ne znači da morate zvuk umorna i govore u stanu glasom. Zašto ne pokušati nešto drugačije i dobiti motivirani sljedećim pozdrav?
Čestitka 1: Pozdrav, ovo je (Vaše ime). Vi ste uhvaćeni u lošem vremenu u uredu. Zašto me ne ostavljaj svoje ime, broj i kratku poruku, pa ja mogu dobiti natrag k vama. Hvala.
Čestitka 2: Bok, vi ste dostigli (Vaše ime) uredu. Ili sam daleko od stol ili na drugoj liniji. Molim vas ostavite mi kratko poruku sa svojim imenom i kontakt broj, tako da mogu vas nazvati. Ako je to u hitnim slučajevima, nazovite me na (svoj mobilni broj telefona).
Čestitka 3: Hej, ovo je (vaše ime). Vi znate što učiniti.
Čestitka 4: Bok, ovo je (vaše ime). Nisam dostupne u ovom trenutku. Ostavite vaše ime, broj, a razlog za poziv nakon zvučnog signala. Ako to ne mogu čekati, nazovite moj tajnica (joj ćeliju ili stolom broj).
Čestitka 5: Pozdrav, ovo je (vaše prezime). Žao mi je, ali ste dostigli moj stari broj. me Poziv na (svoj novi broj), a ja ću pokušati dobiti vaš poziv. Ako ne možete doći do mene kao i tamo, mi ostavite svoje ime, broj, a razlog za poziv. Hvala.
Opširnije na:; Voicemail Čestitka Primjeri; Voice Mail ideje, ovo su samo neke ideje za sekretarica pozdrave. Vi svakako možete uključiti svoje kreativnosti kako bi ih i učiniti ih svoje osobne sekretarice pozdrav. Izbori su beskrajne kada počnete razmišljati o tome da dodate neke oomph na svoj sekretarica.

No comments:

Post a Comment