Sunday 18 December 2011

Promjena ulja u mjenjaču

Automatski mjenjač (ATF), obojeni crveno ili zeleno, podmazuje sustav i pomaže trčanje glatko. Kako bi vaš automobil automatski prijenos funkcija ispravno, to je vrlo važno da ispunite kvalitete tekućine tipa i održavanje ispravne razine. Neuspjeh to učiniti će pokazati automobil probleme, kao što je pogrešan prijenos smjenama ili s vremena na vrijeme, oštećenja sustava. Da biste izbjegli ove posljedice, proizvođači automobila preporučuju automatski prijenos tekućine periodično mijenjati.
Učvršćivanje prijenos problema je vrlo skupo i vremena previše. Stoga, uvijek je bolje uhvatiti kvarova, prije nego ozbiljna oštećenja se radi kako bi sustav. Vrh ostaje isti, ako su kupujete rabljeni automobil. Provjerite prijenosa tekućine pomoću dipstick prije kupnje vozila. U slučaju da nisu sigurni o sustavu, uzeti savjet od stručne popravak automobila. Ovdje, ćemo raspravljati glede učiniti-to-sami (DIY) upute za mijenjanje prijenos tekućine.
Kako to Chanel mjenjaču?
Postoje određene znakovi možete gledati iz za, koji ukazuju potrebu za prijenos tekućine promjenu. Kao primjer, vrlo niske razine tekućina, istjecanje tekućine, smeđe boje tekućine i izgorio miris su simptomi problem u prijenosu. Promjena tekućine nije tako teška, što možete napraviti na vlastitu bez hiring profesionalni. To ne samo da će smanjiti troškove za prijenos tekućine promijeniti, ali i štedi vaše vrijeme. Navedene nastavku su koraci za ispitivanje prijenos tekućina i mijenjanje ga:; prijenosnog tekućine promijeniti interval spominje u priručniku automobilu korisnik, koji svibanj biti 24,000-36,000 milja. Za teske vozila, razmak je 15.000 kilometara ili jednom godišnje. Svaki put kada promijenite ATF, razmotriti zamjenu prijenos filtar za bolje performanse. Znati više o tome koliko često promijeniti prijenos tekućina. ; Provjerite prijenos tekućina razini, kada je motor topao (trčanje), a idealna količina je između pune i dodati. U slučaju vrlo niskom nivou, da ćete naići na prijenos proklizava znakova; a vrlo visoke količine će uzrokovati miješanjem zraka s tekućinom, što je rezultiralo prebacuje smetnji. ; Sljedeći korak je provjeriti oksidacije prijenos tekućina; staviti nekoliko kapi u bijeli papir. Ako je tamna boja (ne crvena, ružičasta ili svjetlo smeđe) i ne širi brzo, tekućina u oksidira države. Se u takvom slučaju, prijenos tekućine promjena je vrlo bitna. Pročitaj više o tome provjeriti prijenos tekućine. ; Prođite kroz korisnički vodič za napraviti sami svjesni o transportnog sustava. Mijenjanje prijenos tekućina zahtijeva kompletan uklanjanje sustava. Ako je moguće, jack up automobila pomoću stoji. Pronađite prijenos tekućina posudu iz donjoj vozila. ; U slučaju da vaš transportnog sustava ima vijak za ispuštanje, stavite izlučivalo kontejner ispod utikač i učiniti potrebno da bi uklanjanje tekućine. Ako ne, stavite izlučivalo pan tava ispod prijenos i otpustite vijke koji pričvršćuju jedan po jedan. Izvadite i izlučivalo pan za prijenos tekućine u potpunosti. , Korištenje scrapper, uklonite staru brtvu od pan. Škripac novu brtvu tavi i stavite posudu natrag u svoj prvobitni položaj. Zategnite vijke pomoću moment ključem pravilnog veličine. , A zatim popunite prijenos tekućini vrhunske kvalitete (prikladno za određenu sustav) na odgovarajuću razinu, kako je navedeno u vlasnički priručnik. Uz ovaj, imate ostvaren zadatak mijenjanja prijenosa tekućine. Započnite motor i pokušati mijenjanja stupnjeva prijenosa nekoliko puta. Sada, primijetit ćete ispraviti mjerenja u mjernoj čipki. Vi svibanj pročitati više o tome kako promijeniti automatskim mjenjačem tekućine. ; Možete uzeti u obzir prijenos tekućine se mogu periodično mijenjati nakon svake 2-3 godine ili kako je propisano od strane tvrtke proizvođača automobila. Nemojte zaboraviti ugrijemo vaše vozilo, kad god provjerite automatski prijenos tekućine. Inače, dipstick neće pokazati točne. Održavanje Vašeg vozila kako bi se trčanje glatko na cesti nije obavezan. Dakle, zašto ne usluga auto redovno i spriječiti raspad tekućine!

No comments:

Post a Comment