Sunday 11 December 2011

Zanimljivi citati

Citati su uvijek bili izvor inspiracije za mene. Kad god sam izgubila bitku u životu ili kad god mislim da je ovaj zadatak je previše tvrd za mene, sjećam se prekrasan neki citati. Citati mi vjeruješ da je život pun poteškoća, ali ja moram ići dalje, bez obzira što se događa. Oni mi daju snagu i hrabrost u borbi protiv poteškoće i neizvjesne okolnosti. Čitanje neke zanimljive citate čini mi se bolji čovjek.
Zanimljivi citati o životu; Naš stav prema životu određuje život stav prema nama. Earl Nightingale ~
Naše talente su dar koji Bog daje da nas ... Što ćemo učiniti od naših talenata naš dar natrag k Bogu. ~ Leo Buscaglia
Toliko našeg vremena je priprema, toliko je rutina, a toliko unatrag, da je put svakoga čovjeka genijalnost samog ugovora na vrlo nekoliko sati. ~ Ralph Waldo Emerson
Netko svibanj su ukradene svoj san kada je bila mlada i svježa i da ste bili nevini. Ljutnja je prirodna. Tuga je to prikladno. Liječenje je obavezno. Restauracija je moguće. ~ Jane Rubietta
Naša najveća sreća ne ovise o stanju života u kojem nas je priliku postaviti, ali uvijek je rezultat dobre savjesti, za dobro zdravlje, zanimanje i sloboda u sve samo potrage. ~ Thomas Jefferson
Naš podsvijesti um nemaju smisla za humor, igraju nikakvu viceva i ne može reći razliku između stvarnosti i zamišljenog misao ili sliku. Ono što stalno misle o tome će na kraju očituje u našim životima. ~ Sidney Madwed
Naši stavovi kontrolirati naše živote. Stavovi su tajna moć radi dvadeset četiri sata dnevno, za dobro i loše. To je od najveće važnosti da znamo iskoristiti i kontrole ovu veliku snagu. ~ Tom Blandi
Također bi htjeli pročitati neke smiješne citate o životu.
Zanimljivi citati o ljubavi; Na dodir ljubavi svatko postaje pjesnik. ~ Platon
Ljubav je neodoljiva želja da se željeni neodoljivo. ~ Robert Frost
Oni ne vole, koje ne pokazuju svoju ljubav. Naravno prave ljubavi nikada nije glatka trčanje. Ljubav je poznato. Ljubav je đavao. Ne postoji bilo kakvo zlo anđeo, ali ljubav. ~ William Shakespeare
Ljubav nije potpuno bunilu, ali to ima mnogo zajedničkog s tim bodova. ~ Thomas Carlyle
Gravitacija nije odgovoran za ljude zaljubljivanja. ~ Albert Einstein
Moje najbriljantnije postignuće je moja sposobnost da se moći uvjeriti moja supruga me oženiti. ~ Winston Churchill
Što god našim dušama su izrađene od, njegova i moja su iste. Emily Brontë ~
Pročitajte više o ljubavi citati.
Zanimljivi citati Poznati Osobe, jedan od simptoma približava živčani slom je uvjerenje da je jedan posao užasno važan. ~ Bertrand Russell
317 je premijer ne jer smatramo da je tako, ili zato što naše misli su oblikovani na jedan način, a ne drugi, nego zato što je tako, jer matematička stvarnost je izgrađen tako. ~ Godfrey Hardy
Religija suprotno znanosti i znanost u suprotnosti religije jednako lažne. ~ PD Ouspensky
Ne znam ništa o glazbi. Po mom linija koju ne moram. ~ Elvis Presley
Ja nikad ne propustite priliku da imaju sex ili se pojaviti na televiziji. ~ Gore Vidal
Jedna smrt je tragedija, milijun smrtnih slučajeva je statistika. ~ Josip Staljin
Domoljub mora biti uvijek spreman braniti svoju zemlju od svoje vlade. ~ Edward Abbey
Vi svibanj također željeli pročitati više o poznati citati.
Funny Zanimljivi citati, uvijek bilo lijepo da vaša djeca, jer oni su ti koji će odlučiti Vaš odmor dom. ~ Phyllis Diller
Ja sam čudo domaćica. Svaki put kad sam napustiti čovjek sam zadržati svoju kuću. ~ Zse Zse Gabor
Struja može biti opasno. Moj nećak je pokušao staviti peni u utikač. Tko je rekao denar ne ide sada nisu vidjeli ga pucati po tom katu. Rekao sam mu da je utemeljena. ~ Tim Allen
Ako ih ne možeš pobijediti, dogovoriti da su ih tukli. ~ George Carlin
Moja mama rekao jedini razlog muškarci su živ je za travnjak skrb i vozila održavanje. ~ Tim Allen
Nikada nemojte leći sa ženom koja je dobio više problema od vas. ~ Anonymous
Ako želite reći sa cvijećem, jednom ruža kaže: ja sam jeftini! ~ Delta Burke
Pročitajte više na:; Funny Citati i Izreke; Amazing Quotes; sarkastičan Quotes na Život; Dakle ovo bio moj popis najzanimljivijih citati. Nadam se da ste uživali u njima čitati. Da li vratiti na mene ako se osjećate kao ja bi trebao imati uključene neke zanimljivije citati.

No comments:

Post a Comment