Saturday 31 December 2011

Trošenje gaznoga sloja Patterns

Gume nositi uzorke Vam dozvoliti da provjerite ako imate odgovarajuće inflacije ili ne. Proučavajući trošenje gaznoga sloja uzorak, može se steći znanje o tlaku zraka, ravnotežu i poravnanje kotačima. Ispravan način promatrati trošenje gaznoga sloja obrazaca uvidom prednji profil gume, kada je vozilo u stanju mirovanja neko vrijeme. Ako ste provjerili na trošenje gaznoga sloja patterns odmah nakon vožnje na vozilu, vi svibanj ne dobiti točne čitanja. Čak vožnje vozila za milju može uzrokovati znatan otklon od njegove stvarne uzorak. Dakle, to je potrebno kako bi se omogućilo vozilu biti nepomično znatan vrijeme. Pročitajte više na trošenje gaznoga sloja indikator.
Kako provjeriti gume nositi obrasci
Ovisno inflacije, poravnanje i ravnotežu kotača, istrošenosti uzorci su razvrstani kao ispod. Također pročitajte o gumama ocjene.
Pod-Inflacija; Posebna trošenje gaznoga sloja uzorak se promatra s obzirom na dosljedan pod inflacije. Zbog manje zraka u gumama, rubova gume povećava make kontakt s tlom. To rezultira nosio izvan rubova gume. Mekana guma smanjenje performansi vozila kao što je rad teže nego normalne. Također se smanjuje učinkovitost goriva za vozila jer predstavlja otpor kotrljanja. Pod-inflacija rezultate u proizvodnji prekomjerne topline i preranog nošenja gume. Da biste riješili problem pod inflacije, uvijek napuniti zrak do preporučene PSI oznaka.
Prekomjerno Inflacija; Over-inflacije odnosi se na stanje u kojem je guma je ispunjen s viškom zraka. Zbog povećane zrak, samo središte guma čini kontaktu s tlom, što je rezultiralo u više nosio od rubova. Tako, ako primijetite više istrošeni središnji dio od gume, onda vam je potreban da umanji vaše gume malo. Hard guma napraviti vozilo teže kontrolirati, čime se povećava rizik od nesreće. Također, uvijek postoji mogućnost guma puše se pri većim brzinama. Da bi se prevazišao ovaj problem, polagano oslobađanje rafala u zrak dok ne dođete do preporuča PSI oznaka.
Jednoj strani Nosite, a ako dezen gaznoga sloja pokazuje primjetan nosi jednog ruba, dok druga izgleda normalno, to bi mogao biti rezultat misalignment kotačima. U tom slučaju, bilo vanjskog ruba ili unutarnjeg ruba nosi više od ostalih rubu. Problem može nastati zbog nošenja iz pojedinih dijelova kao što su lopte zglobova ili kontrole ruku bushings. Često, preopterećenja mogu poremetiti poravnanje kotača. Zato, važno je da zadržite ček na opterećenje u vaše vozilo. Više o usklađivanju cijene guma.
Neravnomjerna Nošenje; Kada primijetite neravnomjeran trošenje gaznoga sloja uzorak, možete atribut problem odstupanje ili neravnoteža kotača. U tom slučaju, možete vidjeti ćelav spotova, šalice ili polukružni rubovi na površini gume. Mnogo puta, možda nećete biti u mogućnosti vidjeti te neujednačena zakrpa, no oni mogu biti lako osjećati se kreće tvoj dlan po površini gume. Da biste riješili problem, provjerite za potrošne dijelove i ispraviti poravnanje, balans vozila.
Ako ne primijetite bilo koji od gore navedenih trošenje gaznoga sloja obrasce, onda budite sigurni da je vaša guma je izlizan izvan legitimnih tolerancije. Za potvrdu toga, uzeti denar test, koji svibanj vam pomoći da razumijete koliko nošenja. Uzmi denar i umetnite ga u utor gaznoga sloja s Lincoln glavu naopako. Ako vidite sve Lincoln glavu onda te imati je dobio pretjerano istrošena guma. Nepotrebno je reći, trebali zamijeniti vašu gumu, što je prije moguće.
Pročitajte više o; Savjeti o Vulkanizer sigurnost i održavanje; Wireless nadzor tlaka u gumama sustavi; Kako to Čitanje veličine guma, omotač nositi uzorci moraju uvijek biti provjereni pomoću pouzdane gaziti kolosijek. Inspekcije treba obaviti što je češće moguće. Rani znakovi problema može vam pomoći je spriječiti i povećati vijek trajanja guma.

No comments:

Post a Comment