Friday 23 March 2012

60. rođendan Izreke

60. rođendan je prekretnica rođendan i treba da se slavi u sjajan način. Iako okreće 60 je znak ulaska u starosti, u dobi od osobe koja je ono što on / ona osjeća u srcu. Mnogi filozofi i poznate ličnosti imaju skovao svoja iskustva 60. rođendana kroz svoje 60. rođendan citati. Ovi citati i izreke može se koristiti za čestitke ili kolač natpisa. Dakle, ako ste hosting jedan takav 60. rođendan za vaše baka ili djed, tada ovdje su neke smiješne citati za 60. rođendana.
60. rođendan Citati i izreke
Čovjek od šezdeset je proveo dvadeset godina u krevetu i više od tri godine u jelu. - Arnold Bennett
Neki ljudi do dobi od šezdeset prije drugih. - Lord Hood
Što je, početi u ovo! when šezdeset godina koja su se proširila, a njihova iskustva siva o'er ti Sijede su kose prekrasna?, Je li to sve promatra godina mogao dobiti?Ili si poznat u svijetu, tako dugo uzalud? - John Dryden
Jedan počinje da se mladi u dobi od šezdeset i onda je prekasno. - Pablo Picasso
Htio sam pokazati sam loptice u dobi od 60 godina. Samo zato što društvo kaže da sam stari, ne znači da sam ja. Ja sam slijedila sreću, čak i ako se čini da ljudi oko mene nesretan. - Sylvester Stallone
Ako sam morao živjeti opet bih učiniti upravo istu stvar. Naravno da sam žali, ali ako ste 60 godina i nemate žali onda niste živjeli. - Christy Moore
Tražite pedeset je super. ako ste šezdeset. - Joan Rivers
Kad sam bio mlađi, sam mogao sjetiti ničega, je li se dogodilo ili ne. - Mark Twain
Iako zvuči apsurdno, to je istina reći da sam osjećao mlađi na šezdeset nego što sam osjetio na dvadeset. - Ellen Glasgow
Nakon što čovjek prolazi šezdeset, njegov nestašluk je uglavnom u glavi. - Washington Irving
Jedini put kad stvarno živjeti u potpunosti trideset do šezdeset. Mladi su robovi snove, stare sluge žali. Samo srednje dobi su svi svojih pet osjetila u održavanju njihovog straha. - Hervey Allen
Studija do dvadeset pet, istražiti do četrdeset, zanimanje do šezdeset, u kojoj dobi bih ga u mirovini na dvostrukom doplatak. - Sir William Osler
Na svoje supruge 60. rođendana u Jackson Hole, Wyoming, Dick Cheney imao je veliki odrezak i pohaban luk prstenovi za večeru. Nakon toga se susreo sa 100 darivatelja, a ne donatori kampanje, srce donatora. - Jay Leno
Ja sam od šezdeset godina. To je 16 Celzijevih stupnjeva. - George Carlin
Na moj 60. rođendan moja supruga mi je dao divan rođendanski dar. Ona neka mi osvojiti argument. - Anonimno
Starost nije tako loše kada se smatra da je alternativa. - Maurice Chevalier
Za mene starost je uvijek petnaest godina stariji od mene. - Bernard Baruch
Sedam dobi od čovjeka: izlijevanje, bušilice, uzbuđenja, račune, bolesti, tablete i hoće. - Richard John Needham
Mladi ljudi misle stari ljudi su budale, ali stari ljudi znaju mladi ljudi su budale. - George Chapman
Problem s umirovljenja je da nikada dobiti dan odmora. - Abe limun
Pročitajte više na:; 60. rođendan Ideje, 60. Birthday Party Ideje; Funny 50. rođendan Citati i izreke, citati 50. rođendan, tako da, sada kada znate neke smiješne i duhovite 60. rođendan citati, koristite ih za pisanje na karticama i kolača i vidjeti osmijeh na rođendan dječaka / djevojčica. Srecno.

No comments:

Post a Comment